Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bemutatkozás

Az erdő állatainak mindennapját bemutató..
..általában 3 kockás..
..és csak 18 felett:D
Frissítve: kedden és csütörtökön

Támogasd az erdőt!

Patreon

Csatlakozz facebook közösségünkhöz!

Kövess Instagram-on:

insta.png

Csatlakozz
a poénfüzethez is!

Utolsó kommentek

  • atisr: @inkvisitor: Neeeem, ez csak az asszony felé gesztus :D 2008-ban volt az első poszt, ha jól tudom. (2022.11.16. 08:35) Jelszó
  • inkvisitor: Olyan régen kezdődött? (2022.11.16. 08:23) Jelszó
  • inkvisitor: Legalább a fasz akciós volt. (2022.06.30. 09:40) Ami fix az életben
  • droID242: :D (2022.06.27. 13:35) Ami fix az életben
  • inkvisitor: Vagy mint a nyúl: Fajtársakkal soha. (2022.04.22. 08:39) A legjobb fogamzásgátlás
  • Utolsó 20

REKLÁM, REKLÁM, ez mindig hat rám!

2015.01.14. 12:00 atisr

sexy-gaia-reklam.jpg

 Igen, megint egy GOGO projektet reklámozok!

..mentségemre szolgáljon, hogy az önreklám öncélú dolog :D

 

15 komment

Címkék: indiegogo

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdo-lakoi.blog.hu/api/trackback/id/tr117069969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

droID242 2015.01.14. 12:36:50

csöcsös-pinás játék! :)~

atisr 2015.01.14. 12:38:20

@droID242: persze csak burkoltan;)

Go Jóska 2015.01.14. 13:53:14

Ez a játék nekem annyira nem nyerte meg a tetszésemet. A bemutató alapján alighanem én is úgy felhúznám magam rajta, mint a főnök.
Az a kisebb baj, hogy taccsscreen kell hozzá, ezért a jó öreg Compaq S710-emen (amitől meg nem válnék, amíg működőképes) esélytelen lenne.
De maga az irányítás borzasztó nehézkesnek tűnik. Jön 10 ellenfél, te meg rá tudod küldeni az egyik karakteredet 2 mp alatt egyre, közben a másikat meg találat éri. Ezt szerintem csak billantyűzettel lehetne normálisan irányítani, mondjuk nyilakkal az egyik karaktert, WASD-dal a másikat. Persze akkor meg már egy teljesen másik játék lenne.

atisr 2015.01.14. 14:19:46

@Go Jóska:
Kurzorral nem egyszerű két karaktert irányítani, ezt aláírom (persze nem muszáj mindkettőt aktiválni, lehet simán egy karakter).

Eredetileg a fő platform a mobil, de mivel iOS-re a publikálás szopó, ezért inkább Androidra és másodlagosan PC-re szánom a megjelenését.

A videón látható "főnököm", nem egy nagy játékos, én mit Casual (nem tudom mi rá a megfelelő szó magyarul) játékos viszont elég könnyen belejöttem az irányításba, szóval azért annyira nem borzasztó.

Sir Mortzosch 2015.01.14. 14:37:02

where "Casual" = "Alkalmi" :D

amúgy a p*na jó.

Sir Mortzosch 2015.01.14. 14:39:37

p.s. románra fordítok, ha kell.

atisr 2015.01.14. 14:53:03

@vandorszekely:
Ja, igen alkalmi :D

Ha "hatalmas siker" lesz és többnyelvűm akkor nem feledlek;)

Cucuminator 2015.01.15. 17:49:52

@atisr: Nem gondolkodnál esetleg inkább egy freemium rendszeren? A játék ingyen van, de pl a (szexi) skineket pénzzel/jó sok játékkal lehet kioldani.

atisr 2015.01.15. 18:01:09

@Cucuminator:
A Kerekerdő mellett több szeretett projekt nem férbele..
..sajna vagy ez a megoldás, vagy a munkakeresés..
..pedig hidd el leginkább a saját ötleteimet valósítanám meg, mint ez, vagy az nagy álmom az online kurva nevelde;)

Cucuminator 2015.01.15. 18:07:57

@atisr: Az indiegogo király, én a későbbi értékesítésre gondoltam. Androidra és PC-re a többség úgy is csak leszedné torrenten. Szerintem a férfiak 70%-a fizetne egy kis extrát azért cserébe, hogy a vöröske megszabaduljon a levelektől. :D

Ha belevágsz a kurvaneveldébe, akkor egyből rohanok bankszámlát csináltatni, és utalni minden félretett zsebpénzem. :D

atisr 2015.01.15. 18:34:06

@Cucuminator: Ja, akkor félreértettem amit írtál;) ha sikeres lesz a projekt első fázisa, akkor esélyes a további fejlesztgetése.

A kurvanevelde jóval távolabbi cél (ahhoz backend programozó se árt majd).
De örülök, hogy megelőlegeznéd a bizalmadat;)

Go Jóska 2015.01.18. 22:22:23

Ha nem túl indiszkrét kérdés, leírnád, mire megy el 2500 dollár egy ilyen fejlesztésben?
Mert a könyvnél, ott értem, hogy ugyebár a kiadás költséges, de, játéknál, laikusként azt gondoltam, csak időbe kerül. (Jó, persze, "az idő pénz", de azért az idő befektetése nem igényel tőkét. Kivéve persze, ha abból a tőkéből kell az alatt az idő alatt megélni.)

atisr 2015.01.18. 23:21:46

@Go Jóska:
Meg is válaszoltad a kérdést: A fejlesztés ideje alatt ebből szeretnék megélni;)
Ez nem is történhet máshogy, hisz lényegében 3 hónapon keresztű heti 5 nap munkát jelent. Tény, hogy nem osztottam le a feladatrészeket munkaórákra, de elég sok játékot feljesztettem már, így jól feltudom mérni mi várható.
Soknak érződik ez a kb.600 ezer forint, pedig piac tekintetében egyátalán nem az. Sőt, abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a grafikai és programozás munkálatokat egyaránt el tudom látni.
Valamint már most minuszból indul, hiszen a finanszírozók toborzása is költséges.

Remélem megfelel a válaszom;)

atisr 2015.01.18. 23:24:14

Ja, majdnem elfelejtettem, összedobtam egy hivatalos facebook site-ot is:
www.facebook.com/sexy.gaia.little.protectors
( Lehet ám lájkolni;) )

Go Jóska 2015.01.19. 00:03:41

@atisr: Igen, megfelel a válasz. Így már érthető.
süti beállítások módosítása