Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bemutatkozás

Az erdő állatainak mindennapját bemutató..
..általában 3 kockás..
..és csak 18 felett:D
Frissítve: kedden és csütörtökön

Támogasd az erdőt!

Patreon

Csatlakozz facebook közösségünkhöz!

Kövess Instagram-on:

insta.png

Csatlakozz
a poénfüzethez is!

Utolsó kommentek

  • atisr: @inkvisitor: Neeeem, ez csak az asszony felé gesztus :D 2008-ban volt az első poszt, ha jól tudom. (2022.11.16. 08:35) Jelszó
  • inkvisitor: Olyan régen kezdődött? (2022.11.16. 08:23) Jelszó
  • inkvisitor: Legalább a fasz akciós volt. (2022.06.30. 09:40) Ami fix az életben
  • droID242: :D (2022.06.27. 13:35) Ami fix az életben
  • inkvisitor: Vagy mint a nyúl: Fajtársakkal soha. (2022.04.22. 08:39) A legjobb fogamzásgátlás
  • Utolsó 20

Nyúl a cilinderből show

2010.01.29. 12:00 atisr

255_nyul_a_cilinderbol_show.jpg

28 komment

Címkék: nyúl maki katica cilinder bűvészmutatvány nyulacska

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdo-lakoi.blog.hu/api/trackback/id/tr535410689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zombi 2010.01.29. 12:23:34

aztakurva.... jófajta

Executor 2010.01.29. 12:32:19

Apja fia.. :D Nem esett messze az alm.. izé, akkor ezek alapján még csak érik a kicsi? Mikor "fog esni a fájáról"? :D

99509 2010.01.29. 12:39:09

Még én se tudom mikor érik meg a kicsike (bár az apukát elnézve...)

133006 2010.01.29. 13:16:48

lol ez jó :D

Csabi 2010.01.29. 14:07:02

De a kicsinek is az egyik fule kissabb mint a masik. Lehet, hogy vegtelen rekurziv ciklusba esett a nyul? :-D

BrockLee 2010.01.29. 14:42:22

szegény nyúl(vagy szgény többi lakó)mi lesz ha a nyúl fején lévő csipasznak is lesz egy gyereke meg annak is?az egész kerekerdőt elárasztja a majd a g*ci

cantante 2010.01.29. 19:29:41

Attyaúristen hogy néz ki????XD És ha a csipasznak is a fejére nő a fia akkor már 3 nyúl lesz egymáson?:D:D

120792 2010.01.29. 19:40:05

Ez most nagyon oda b*szott! :D

47007 2010.01.29. 20:43:33

A csipasz előbb lemászik, és csak utána lesz gyereke (reméljük). A kerekerdőt meg rég elárasztotta a geci, ne aggódjatok emiatt :D

111931 2010.01.29. 22:05:25

Amúgy nem a fia, Mivel a úgymond önmagát termékenyítette meg, így a nyúlcsipasz egy klón. Vagyis a nyúlból most már 2 van!

47007 2010.01.30. 11:22:38

Klón, klón, de ő hordta ki, így az ő fia.

Bandi 2010.01.31. 00:43:08

De ő is nemzette, így a gének 1oo%-ban passzolnak. Tehát mégiscsak klón :)

47007 2010.01.31. 10:11:18

Mondom hogy klón, igen, de a gyereke IS, mert kihordta :)

111931 2010.01.31. 13:47:51

Kihordani a szív alatt szoktak. (meg a kihordó :D) És nem úgy született, mint a béka galambja, vagy a mókus kislánya. Ez egyedi eset, ezért hívhatjuk klónozásnak :D. (Nem akarok vitatkozni, csak kekeckedek...)

Dtm 2010.01.31. 17:28:51

A f.szfelhőt csak én vettem észre? :-D

Adri 2010.01.31. 20:23:13

A nyúlcsipasz nem klónja a nyúlnak, mert az ivarsejtek kromoszómakészlete egyszeres, míg a testi sejteké (pl. az agyban a neuronok is) kétszeres, így a csipasznak minden sejtjében minden kromoszómából 3 példánya van, azaz triploid! A valóságban a triploidok életképtelenek az állatvilágban, de nem is azért szeretjük AtisR képregényeit, mert biológiailag korrektek. :D Dtm: hát én sem vettem észre bizony, szégyen. :)

111931 2010.01.31. 21:38:59

Adri: szép próbálkozás, már vártam, hogy mikor hozza ezt fel valaki. Sajnos téves az elméleted, mivel a spermium x vagy y kromoszómát tartalmaz(nagyon kevés esetben XY). Az ő jobb/bal/ agyféltekéje pedig XY felállású. Vagyis a nyúlcsipasz XXY vagy XYY kromoszóma készlettel rendelkezik, ami szuper-klónt jelent. (de ha mégis XY lett volt a kis geci, akkor XXYY/XYXY, ami azt jelenti, hogy sziámi ikrek (egy testben két csipasz), és hogy XY-XY=két klón. Tehát 3 nyulunk van). Matematika és biológia 1-es. Ülj le fiam/lányom... :DDDD ### Atisr: mond meg,te, hogy klónja, szuper-klónja,sziámi iker klónja vagy a gyereke a csipasz a nyúlnak).

Executor 2010.01.31. 22:25:04

Szerintem ezt hagyjuk meg egy újabb, legalább 3kockásnak, ahol majd Muff, a csipasz, AtisR és a bagolydoktor fogják megvitatni ezt a kérdést, vagy talán még beveszik a csevegésbe Adrit és Hantaboyt is, ahol a végeredményt is megtudhatjuk... AtisR?! U.I.: Bár én szívesen közvetítenék az első képkockán, mint alkalmi riporter :P

99509 2010.02.01. 09:08:32

Úgy látom hétvégén jó kis vita kerekedett a gyermek Vs Klón témából. A lényeg az, hogy én nem szeretnék döntést hozni olyan témában amiről nem vagyok eléggé tájékozott. Maradjon ez egy örök kérdés ;) Executor, küldj egy képet beleraklak valami témába :D

47007 2010.02.01. 10:24:15

Milyen jó, hogy mégsem mentem biológusnak.

Adri 2010.02.01. 20:38:12

Hantaboy: levezetem még egyszer, mire gondoltam: hímivarsejt: n+X VAGY n+Y (itt n a testi kromoszómák száma, plusz az egy ivari kromoszóma; mindegyikből 1 példány) neuron: 2*n+XY (itt meglepő módon minden kromoszómából 2 van, tehát diploid) Adjuk össze a kettőt: (n+X)+(2*n+XY)=3*n+XXY VAGY (n+Y)+(2*n+XY)=3*n+YYX, minden kromoszómából 3 példány van, eddig össze tudod számolni? :D Ha az egész kromoszómakészlet meg3szorozódik, az a triploídia. Te csak a nemi kromoszómák többletéről írtál; ha csak egy kromoszóma-féléből van 3 db, az a triszómia. Hogy egészen szádba rágjam, ha mindegyik kromoszóma triszómiás, az a triploídia. Az összes triszómia letális (halálos), kivéve a 21-esé (Down-kór), a nemi kromoszómáknál az XXY (Klinefelter-szindróma), az XXX ("szupernő" - nem vicc :) - arányos, karcsú testalkatú, de +- értelmi fogyatékos nő), egyedül az XYY "megbocsátható", ahol teljesen egészséges férfi [mielőtt belekötnél, igen, most az emberi genetikai rendellenességekről írtam, de hidd el, nyúlban sem kevésbé veszélyes a triszómia/triploídia ;)] az "eredmény", de az ő hímivarsejtjei egyenlőtlenül osztódnak és abból lesz többek között az n+XY is, amit Te írtál. De ha egy ilyen hímivarsejt termékenyíti meg a 2*n+XY-os neuront is, megnyugtatlak, hogy az XYXY még nem jelent két nyulat, hanem, a föntiek alapján, TETRAszómiát a nemi kromoszómákra, de attól még az összes többi kromoszómája 3*n-es lesz, vagyis az összes többire triszómiás, ami úgyszintén letális. Ahhoz, hogy a nyúlcsipasz egészségesen megszülessen, ahhoz az a csoda kellett, hogy a 3*n+XYXY-os zigótából SZÁMFELEZŐ(!!!) [mielőtt belémkötnél: a zigóta számtartóan osztódik. Ezért is mondtam, hogy "csoda" :)] osztódással keletkezzen egy olyan sejt, amibe minden kromoszómából PONTOSAN 2 példány kerül, a másik leánysejtbe meg mindenből 1 példány, ill. a nemi kromoszómákból 2, ha tetraszómiát feltételeztünk. Így ha ez a sokszoros csoda megtörténne, a másik leánysejt végül is hímivarsejtnek számítana, és megtermékenyíthetne még egy neuront, de akkor az is triszómiás lenne a testi kromoszómáira és tetrá's a nemiekre, így ahhoz, hogy ebből a sejtből lehessen tesó, le kellene játszódnia a fenti csodának, ami még lehetetlenebb. Hogy matekkal is villogjak, ha már abból is lehúztál: csoda valószínűsége: 1/n, hogy ezután mégegyszer bekövetkezzen: (1/n)*(1/n)=1/n^2. Szóval... lehet, hogy nem fogalmaztam elsőre teljesen világosan, de hiába próbáltál leoltani, kettőnk közül Neked hiányosabbak az ismereteid. :P Nálad sokkal hozzáértőbb emberek 4-esre osztályoztak genetikából, úgyhogy: NÉZZ MAGADBA! :D

111931 2010.02.01. 23:18:06

Adri: jó pap holtig tanul. Köszönöm a különórát. Ilyenen amúgy ne húzd fel magad. Mert amennyit írtál gondolom eléggé bepöccentél. Nem akartam/akarok troll-kodni. Csak kekeckedtem. Már csak egyetlen dolgot szeretnék megemlíteni. Az előttem lévő hozzászólásodban ezt írtad: "A valóságban a triploidok életképtelenek az állatvilágban," Kicsit utána néztem,a témának, bár ennyi idő alatt nem lehetek olyan hozzáértő ember,mint aki 4-esre osztályozott :D. De mégis találtam valami: http://www.sulinet.hu/eletestudomany/archiv/2000/0047/afrikai/afrikai.html "A triploid egyedek terméketlenek, s bár ivarszerveik kifejlődhetnek, ezek soha nem tartalmaznak termékeny ivarsejteket. Ennek köszönhetően az ivartermékek előállításához szükséges energiát is hústermelésbe fektetik be, ezáltal egységnyi idő alatt nagyobb testtömeget érhetnek el." Oké, hogy az élet mit sem ér szex nélkül(lásd kerekerdő lakóit), de csak életképesek, ha tenyésztik őket és még nagyra is nőnek. Magamba néztem, és tudod mit láttam: önmagamat. :P :D

47007 2010.02.02. 13:23:10

Jézus, azért ezt nem várná az ember egy Kerekerdőn. Mégiscsak kultúra ez is, már nem is érzem magam gáznak, hogy perverzszexes-rajzoltkisállatos képregényt olvasok, juhú!

Adri 2010.02.02. 13:48:34

-Hantaboy-: "férfiasan" bevallom (lány vagyok :P), hogy ezt a mondatrészt: "A valóságban a triploidok életképtelenek az állatvilágban", tényleg nem gondoltam át, és ebbe bizony a tanár is belekötött volna... Mert most eszembe jutott, hogy mi is tanultunk triploid kagylót, ami ehhez a harcsához hasonlóan terméketlen. (Ráadásul mintha úgy rémlene, hogy annál a fajnál direkt idézték ezt elő, mert a szaporodó kagylók büdösek.) Sőt, az alacsonyabb rendű gerincesek kevésbé érzékenyek a poliploídiára: bizonyos gőte-, béka- és lazacfajok úgy keletkeztek, hogy az eredeti faj kromoszómakészlete megsokszorozódott (páros számszorosára). Nyugi, nem pöccentem be annyira, amennyire látszik, a durvább kifejezéseket kitöröltem még írás közben. :D Először persze, hogy pipa voltam, mert a szakmai büszkeségemet piszkáltad, de aztán úgy gondoltam, hogy ha már lúd, legyen kövér, és kevesebbet hőzöngök és többet érvelek, magyarázok. Ez az egyik hibám, szeretek magyarázni. Ráadásul még így sem voltam elég alapos, mert a triploid harcsákkal találtál fogást rajtam. :) Úgyhogy én is bocsánatot kérek és maradjunk annyiban, hogy nem vagyunk seggfejek annak ellenére, ami most lejöhetett másoknak előzőleg. :D

149549 2010.02.07. 21:34:16

Te megbuktal Bioszbol Atis? XD

99509 2010.02.07. 22:01:18

Istymix: nem buktam meg, sőt szerettem a tantárgyat, de nem is igyekeztem elmélyülni a témában.
süti beállítások módosítása